راهنماي پذيرندگان سفرکارت ملي
  نکات قابل توجه برای پذیرندگان سفر کارت ملی

(هتل ها، مهمانسراها و مراکز گردشگری و ... )
  1. نحوه افتتاح حساب

      به منظور واریز وجوه تراکنش سفر کارت ها، پذیرندگان سفر کارت ملی، به یکی از شعب بانک سپه مراجعه و با ارائه اصل و کپی شناسنامه، اقدام به افتتاح حساب جاری طلایی یا عابر بانک نموده و شماره حساب مربوطه را به شرکت سرمایه گذاری سفرکارت ملی اعلام نمایند.

  

  1.  نحوه استفاده از دستگاه پایانه فروش

     نحوه استفاده از دستگاه ها و پشتیبانی آن مطابق دستورالعمل مربوطه می باشد که در اختیار واحدها قرار گرفته است. در صورت عدم دریافت دستور العمل مورد اشاره با شرکت سرمایه گذاری سفرکارت ملی تماس حاصل شود.

 

  1. نحوه اطلاع از صورتحساب و گردش حساب های طلایی بانک سپه

      پذیرندگان سفر کارت ملی می توانند برای دریافت اطلاعات حساب های طلایی خود از طریق مراجعه به شعبه یا تلفنبانک و پیام کوتاه مطلع یا از طریق اینترنت صورتحساب کامل دریافت نمایند.

     برای دریافت خدمات از طریق تلفنبانک ، پیام کوتاه و اینترنت می بایست یک بار به یکی از شعب بانک سپه مراجعه و فرم مخصوص هریک را تکمیل و رمز مربوطه را دریافت نمایند.

    آدرس الکترونیکی استفاده از خدمات اینترنتی بانک سپه www.ebanksepah.com بوده و دارندگان حساب طلایی با انتخاب گزینه صورتحساب و وارد نمودن شماره حساب و رمز مربوطه، اطلاعات مورد نیاز را دریافت خواهند نمود.

 

  1. نحوه دریافت وجه سفر کارت ملی در صورت خرابی دستگاه پایانه فروش یا سفر کارت ملی

    -  در صورتی که به هر دلیل در زمان تسویه حساب با دارندگان سفر کارت ملی، دستگاه پایانه فروش (POS) قادر به انجام عملیات نباشد و یا سفر کارت ملی مشتری خراب باشد می بایست پس از کنترل  موجودی کارت از طریق تلفنبانک به شماره تلفن 35912453 اقدام نموده ، برای دریافت فرم تراکنش با شرکت سرمایه گذاری سفرکارت ملی با شماره 02142643 داخلی 3 تماس حاصل نمایید .

 فرم انجام تراکنش درزمان خرابی پایانه فروش

  1.   پذیرندگان محترم جهت دریافت تاییدیه در خصوص فرم تراکنش در ساعات اداری با شماره تلفن 35912453-021 (پنج خط) تماس حاصل فرمایند.

 6.  پذیرندگان محترم جهت دریافت گردش روزانه تراکنش به سایت http://sepah.sep.ir/merchantsystem/merchants.php با رمز(0000) مراجعه فرمایند .